May 26, 2012

Bloglovin, Oriflame, Bioderma Sensibio H2O.

Ma olen ikka omadega nii suures ajahädas olnud, et isegi magada pole aega olnud. Võite siis eeldada, kuidas lood veel blogimisega on. :)

1. Mulle ei meeldi GFC-ga blogisid jälgida. Tundub kuidagi ebamugav. Mu lemmik on Bloglovin!
Sinna saab kõik jälgitavate blogide aadressid sisse panna. Ära kategoriseerida need (a'la Eesti blogijad, välismaa blogijad, sõbrad jne). Kui mõni postitus väga meeldib, saab panna Like. Ja hiljem saad neid postitusi vaadata. Niimoodi on väga mugav häid ideesid koguda. Aga vahel tekitab Bloglovin stressi ka. :D Eriti kui on väga kiired ajad ja reaalselt pole üldse aega lugeda ning siis ühel hetkel avastad, et on 400 lugemata blogipostitust näiteks (üldiselt tekib selline hulk juba 3-4 päevaga, sest ma jälgin väga paljusid blogisid). Mõnesmõttes on nii tore, et saab lugeda, teisest küljest see number hirmutab päris korralikult ja võtab palju aega ka :)
Soovitan igatahes Bloglovinit kasutada!

2. Vahel tellin Oriflame'st asju. Olen ise n-ö diiler ka (Tellin ainult endale üldjuhul, või kui keegi tahab midagi vahel, siis teistele ka) :D Aga kui ma nüüd mõtlen, siis on mul väga väheste Oriflame'i asjadega reaalselt wow efekt tekkinud. Et ostaks veel vms. Kunagi oli üks kehakreem, mis mulle väga meeldis, aga see võeti müügilt maha. Teine asi, mis end õigustab on ripsmegeel. See tõesti aitas ripsmeid pikemaks kasvatada! Soovitan.
Aga ikka ja jälle leian ma ennast asju Oriflame'st tellimas. Lihtsalt nii mugav on kataloogist neid vaadata... ja ma olen ikka täielik reklaamiohver :)
Viimane kord tellisin endale  puuderpärlid. Millega kaasa sai ägeda pintsli. Need ma vist tegelikult ilusa pintsli pärast tellisingi. :D

Pintslit ennast on väga mugav käsitleda. Tegu on ilmselgelt sünteetilistest karvadest pintsliga. Mulle väga meeldib selle välimus. Aga karvad on liiga  pehmed. Et korralikult hajutatud saaks midagi, tuleb ikka päris kõvasti vaeva näha. 

3. Ostsin endale paljukiidetud Bioderma Sensibio H2O puhastusvee tundlikule nahale. Mul ei ole lihtsalt sõnu, kui hea see toode on! Kes veel kahtlevad, kas seda osta või ei, siis jaaa- ostke. See puhastab kõik ülihästi ära :) (Lugege G-revealsi blogist arvustust). Sain selle 12,5 euri eest! Vaatasin just ravimiinfost, et kolmes Tartu apteegis võib seda hetkel ka väga soodsalt leida (250 ml 12,35 euri on kõige odavam). Minge ostma! Ja jätke mulle ka üks... :P Alati kui apteegitooteid osta tahate, siis soovitan teil ravimiinfost järgi vaadata, kus antud toode kõige odavam on, sest hinnad võivad ikka väga kõvasti varieeruda. (Näiteks sellesama toote hind Tartu apteekides varieerub 12,25 eurist kuni 18,50 ni). Vaatasin just, et Tallinnas ülemiste apteegist võib selle üldse mingi 22 euri eest endale seotada :)
Vabandan pika ja lohiseva postituse eest, aga loodan, et on neid kes selle läbi jõuavad lugeda :)

1 comment:

  1. Juba täna lähen ostan selle Bioderma Sensibio H2O ära. Kui nii paljudele meeldib, siis äkki sobib minu nahale ka.♥

    ReplyDelete