June 12, 2012

Dublinist.

Taaskord pean vabandama, et ei ole kirjutanud. Kooliasjadega on väga kiire olnud. Olen muidu doktorantuuris, aga teen lisaks veel teist magistrikraadi ja seetõttu on mu ajafaktor üsnagi piiratud. Hetkel on sessiaeg, mis õnneks küll hakkab läbi saama.

Eelmisel nädalal oli mul võimalik käia ühel konverentsil Dublinis. Tegu oli üsna lühikese reisiga ja shoppamise peale aega ei olnud :) Aga siiski ühest sessioonist näppasime veidi aega, et tutvuda Iirimaal pakutavaga. Riiete hinnad minu meelest olid üsna samad mis Eestis, kuid oli n-ö odavpoode (Primark), kus võis endale ikka väga naeruväärse hinnaga asju soetada. Lisaks sellele on nende allhindlused päriselt ka allahindlused. Nt. Marks&Spenceri poes meeldis mulle väga üks kleit. Kahjuks lõige ei olnud minu jaoks. Värv oli küll lihtsalt nii ilus, et minesta või ära :P Hind oli samuti väga mõistlik, -50% odavam.

Kuna reisisin käsipagasiga, siis mingi suure koormaga sealt tagasi tulla ei saanud. Seetõttu jäi ikka päris mitu, mitu, mitu asja kripeldama. Näiteks oli Marks&Spenceris üks üliiiipehme, armas, valge ja soe hommikumantel, mille hind oli 11 euri. Kahjuks oli tegu koguka asjaga ja teadsin, et kui selle ostan, siis ilmselgelt pean mõned asjad välja tõstma oma kotist, või siis reaalselt hommikumantli tavalise mantli asemel selga panema lennujaamas :D See ost jäi ühesõnaga ära.

Lõppude lõpuks ostsin endale ühe salli ja ühe salli õele sünnipäeva puhul. Minu oma on siis roosakas. Värviüleminekuga. Mulle nii meeldivad värvi üleminekuga asjad! :) Sall on ostetud H&M-st. Seega, kellel asja Soome, saab endale ka selle muretseda :)

Siis ostsin endale ka ühe koti. Primarkist. Selline mõnus suvine kott. Värv on üks mu lemmikutest. Täpselt õige suurusega, et suveõhtutel mõnele üritusele kaasa võtta :)
Ja viimase asjana sai ostetud. Clarinsi lõhn. See lõhn on mu must have listis sellest ajast peale, kui mu õde eelmisel aastal endale selle Londonist tõi. See on lihtsalt nii hea!!! Eestis ma seda näinud ei ole.

 Kuna mul on kuskil tasuta piletid Soome, siis ma arvan, et peale Jaanipäeva tuleb minna Soome shoppama. Olen pea igal aastal sealt ikka midagi vahvat saanud :) Ainult mul on Elarist veidi kahju:)) Tema peab ju ka kaasas käima:D Minu meelest võiks poodides ka meestehoid olla. Kus nad rahulikult istuda saavad, lehte lugeda ja a'la kohvi juua. Sest tahes tahtmata mehed ikka naljalt päev otsa poodides ringi chillida ei jõua. Naistel löövad silmad särama, meestel kaob see sära silmist juba paari tunniga. :D

No comments:

Post a Comment