July 13, 2012

The Body Shop.

Ja siis veidi veel The Body Shopist. Neil on nüüd uus võimalus, saab minna sõbrannadega Iluõhtule!:)

 Mõned blogijad käisid. Lähemalt saate lugeda Beauty from Liz'i blogist.

Ainuke asi mis mind Tartu The Body Shopi juures häirib on üks müüja. Nimesid ei hakka nimetama, aga kui antud isik tööl on siis tavaliselt ma sinna poodi ei lähe :) Käisin juba veebruaris või millalgi kehakreeme uurimas ja vaatamas ja ta tutvustas mulle neid. Näitas mulle esialgu neid kaheseid kehakreeme (pool ühesugust ja pool teistsugust ühes topsikus). Küsisin, et kas see on kõik, kui oli antud sorti kreemide näitamise lõpetanud ja siis ta põhimõtteliselt lihtsalt karjus mu peale ja ütles, et kannatage, siin on veel kreeme. (Nagu mismõttes??) Ilmselgelt lahkusin poest ilma kreemi ostmata. Kahjuks on ka mu sõbrannal antud müüjaga halvad kogemused. Sõbranna otsis endale samuti kreemi. Müüja küsis midagi ja sõbranna ütles, et ei suuda otsustada ja vaatab lõhna järgi ja oh issver, siis müüja tõstis häält ja teatas et ega kreeme lõhna järgi ei valita vaid nahatüübi järgi. Ilmselgelt ei teki tahtmist sellise inimese käest midagi osta, veel vähem sinna poodi üldse sisse astuda :) Ülejäänud müüjad on jällegi väga sõbralikud ja toredad ja kui antud isikut tööl ei ole, siis hüppan alati sealt poest läbi:))

No comments:

Post a Comment