July 19, 2012

Ontic Mineralsi lauvärvid.

Ontic Mineralsist kuulsin paar kuud tagasi ühe sõbra kaudu. Eelmisel nädalal jõudsin nii kaugele, et õnnestus ära käia tootetutvustusel. Lasin nende toodetega endale meigi teha ja ma jäin ülirahule!!! (Kahjuks pilti ei ole, ei tulnud sellepeale kohe:))

Kodulehelt võib lugeda:
Ontic Minerals on luksuslik mineraalmeigi sari, mis on käsitsi valmistatud ja pakitud Eestis. Ontic Minerals kosmeetika on 100 % looduslik st. et tooted ei sisalda mitte ühtegi sünteetilist ainet vaid koosnevad üksnes puhastest mineraalidest ja teistest nahale kasulikest naturaalsetest ainetest. Ontic Minerals tooted ei sisalda nahale kahjulikke koostisosi nagu talk, vismut, parabeenid, sulfaadid, silikoonid, nafta jääkproduktid ja nanoosakesed.

Valikus on mineraalsed põhjad, korrektorid, põsepunad, päikesepuudrid, riisi kinnituspuudrid, lauvärvid ja pintslid. Lisaks on võimalik tellida ka testreid!
Aga eks kodulehekülge võib iga üks ise edasi vaadata. 
Kirjutan parem mis mina asjast arvan :) Mul on nii kahju, et mul sellest meigist pilti ei ole. Aga igatahes lasin endale päeval meigi teha ja see püsis hilisõhtuni! Ma arvan, et kui ma näiteks ööläbi üleval oleks olnud, siis ei oleks see ka mitte kuskile kadunud :D Seega, mulle väga meeldis, et see püsis! Hankisin endale ka mõned lauvärvitestrid ja umbes nädala jagu olen neid nüüd kasutanud. Ja nendesse lauvärvidesse olen ma küll armunud :) Mul oli kaks testrit: Take me to the candy shop! ja Morning after! Olen ju teada tuntud roosa fänn..

Meeldis: Hästi pigmenteeritud, kulub vähe, hästi hajutatavad, mõnus värvitoon, ei kogunenud kuskile kortsukestesse

Ei meeldinud: Otseselt midagi sellist ei olnud, mis ei meeldiks. Aga valikus võiks olla ka sama tooni lauvärv, aga rohkem sädelev :)

Õnnestus teha ka kõikidest lauvärvidest kohapeal swatchid :)
Ma ei ole üldiselt siniste fänn, aga need sinised on nii ilusasti pigmenteeritud, et tahaks neid kellegi peal kasutada. Lemmikud nendest 9-st värvist on 1, 3, 7. Meeldiks kui oleksid ka hallikas-mustade hulgas mõned päris matid toonid. 

Lemmikud on siit 2 ja 5. Väga meeldiks kui oleks veel rohkem kuldseid toone ja ka hõbevalge toon. Hetkel on kuldsete toonide valik kesine. 

Number 1, 2 ja 3 on siit reast minu lemmikud. :) Pruune võiks olla veel rohkem ja erinevates varjundites. Kuid nagu ma aru sain siis sügiskollektsioonis pruunikate toonide valik laieneb! Väga äge!
 Ilmselgelt minu lemmikrida :)) Esimesed kolm meeldivad mulle eriti. Ja esimese kahe testrid on mul ka olemas ja neid kasutan hoolega.
Roheliste värvidega on üsna kitsas nagu näha. Mind isiklikult ei heiduta see, sest ma pole rohelise kandja. Samas see number 2 värv meeldis mulle täiega. Hästi ilusti sädelev. Mõtlen juba, et millisele brünetile ja rohesilmsele sõbrannale selle kinkida võiks :))

Sellised on siis need lauvärvid. Kindlasti annab veel areneda just värvitoonide valiku osas.
Kuna ma alles hiljuti ostsin endale puudri ja põsepuna, siis need asjad mind väga ei huvitanud :) Küll aga meeldis mulle üliüliüliväga sädelev riisikinnituspuuder. Oeh. Selle ma endale ka hankisin. Aga sellest teen ülevaate juba mõnes teises postituses, muidu läheb pikaks.

Kokkuvõtvalt:
Hea pigmenteerivusega lauvärvid, mõnusad toonid, lihtne peale kanda, lihtne hajutada ja mis kõige tähtsam ohutud (kes teab, mida need poest ostetud lauvärvid sisaldada võivad)! :)
Ainuke asi mis on miinuseks on üsna kallis hind (9,95 euri). Samas kui testreid tellida ja kindlaks teha, milline lauvärv kõige enam meeldib ja sobib, siis ei ole kindlasti hind nii hull. Mina igatahes soovitan antud lauvärve!

Ja siit võite leida Giveaway, kus ära andmisele läheb ka mu lemmiklauvärv- Take me to the candy shop! :)

No comments:

Post a Comment