September 23, 2012

Minu lemmikšampoon.

Oma elus olen kasutanud nii palju erinevaid šampoone, et ma ei suudaks neid vist kokku lugeda (Tigi, Wella, Goldwell, Rich, Paul Mitchell, igasugu orgaanilised šampoonid (mingi..Siberian, Nude Organics) ja kõik vabalt poekettidest saadavad (Fructis, Gliss Kur jne jne). Sama on ka palsamitega. Kuna mu juuksed on nõudlikud ja kuivad(ikkagi blondeerin), siis pean hoolega omale šampooni ja palsamit valima. 
Kasutasin mitu aastat tagasi Kerastase Resistance Bain de Force Reinforcing šampooni. Ja see meeldis mulle väga, väga. Siis järsku polnud seda kuskilt enam võtta. Sest seda müüakse ainult mõnes salongis ja hind on ikka väga krõbe. Siis mitu aastat proovisin teisi šampoone ja nüüd mõned kuud tagasi otsustasin, et sellest Kerastase'i šampoonist ikka paremat ei ole olemas :) Ja tellisin selle endale feelunique'st. Ja ma olen lihtsalt nii õnnelik, et seda tegin. Tegu on vaieldamatult parima tootega, mida ma olen kasutanud.
Meeldib:
Niisutab juukseid
Jätab meeldiva lõhna
Juuksed on siledad ja läikivad
Lisaks mulle tundub, et mu juuksed on veel kiiremini kasvama hakanud (selle üle ma ei saa muidu ka kurta, sest mul juuksed tõesti kasvavad kiiresti).

Ei meeldi:
Hind on šampooni kohta üsna kallis (250ml u. 18 euri)

Soovitan seda šampooni kõigile, kellel on kuivad juuksed. Ma arvan, et normaalset tüüpi juustele jääb see võib-olla liiga raskeks.

Mul on ka sama seeria palsam, aga see nii hea ei ole minu meelest. Ühesõnaga õige palsami otsingul ma alles olen. Järgmisena on listis Macadamia sarja palsam.

3 comments:

  1. Kerastase on ka minu vaieldamatu lemmik. Nendel on lihtsalt enneolematult hea Kerastase ciment juukseotstesse jäetav palsam. Ja juba kaheksa aastat on mu blondeeritud juuste parim päästja Olereo-Relax mask.

    ReplyDelete
  2. Selle maski ma peaks ka ära proovima sel juhul! :)

    ReplyDelete
  3. Palun kirjuta mulle meilile-piretpiret@hot.ee
    Sooviks rohkem infot Kerastase toodete kohta!

    ReplyDelete