January 08, 2013

Kerastase läikesprei- pettumus.

Täna räägin teile Kerastase Nutritive Vernis Nutri-Sculpt Ultra-Shine läikespreist. Sprei tellisin endale kuskilt Internetiavarustest eelmisel aastal. Nagu pildilt näha võib, siis on seda veel päris palju alles. Ja põhjus ei ole kahjuks selles, et see lihtsalt on nii hea, et seda kulub ülivähe, vaid hoopis selles, et see ei mõju eriti üldse.:)
Mina enda juuste puhul küll mitte mingit erinevust silmaga eristada ei ole suutnud.
Plussid:
Lõhn on täitsa talutav.
Mõnusas spreipudelis, tuleb ühtlaselt välja.
Miinused:
Läiget kui sellist mina oma blondide juuste juures ei ole suutnud tuvastada:)
Jätab juustele sellise imeliku kihi kui kogemata liiga palju peale lasta. Tuleb täpselt õigesti doseerida.
Hind (Amazonis maksab peaaegu 70 USA dollarit).


Muidu mulle Kerastase'i tooted väga meeldivad. Aga selles tootes pettusin küll täielikult. Isegi raske on seda arvustada, sest see ei tee seda, mida see tegema peaks.:)

Milline on Teie meelest parim läikesprei (blondidele juustele)?

4 comments:

  1. Tigi Bed Head Headrush on parim, ei mingit kahtlust!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tänan! :)
      See tuleb endale soetada. Olin juba rõõmus, et Feelunique pakub seda hetkel 16,51 euriga, aga millegipärast mitte Eestisse saatmisel :( Kurb, kurb.

      Delete
    2. Aga Levelzone's hetkel veel eriti soodne:
      http://www.levelzone.ee/tigi-bed-head-headrush-spray-200ml :)

      Delete
  2. On tõesti soodne :)
    Ma usun, et sa ei pettu: sprei on tõesti õhkõrn ega tee juukseid mustaks, samas natuke hooldab ja teeb pehmemaks ka.

    ReplyDelete