February 01, 2013

Ontic Mineralsi kuldne särapuuder.

Olen korduvalt rääkinud Ontic Mineralsi hõbedasest särapuudrist, mida ma igapäevaselt enda jumestuse lõppviimistlusel kasutan (siin on ülevaade ka sellest).
Eelmisel kuul tuli välja ka hõbedase särapuudri särtsakam õde- kuldne särapuuder :) Mul õnnestus kasutamiseks tester saada ja olen seda nüüd mõned nädalad kasutanud.

Koduleheküljelt pärit info:
Riisi puuder - väga efektiivne rasuse ning probleemse naha puhul. Omab absorbeeruvaid omadusi, annab näole naturaalse mati värvi, olles läbipaistev, ühtlustab nahatooni, natukene valgendab ning parandab näonahavärvi. Ei kuivata nahka, tihti soovitatakse kasutada kuiva vananeva naha puhul. Sobib ideaalselt naha kõikide tüüpide jaoks. Kandes seda kuivale nahale, ei pea te muretsema naha niisutamise pärast, sest puuder ei kuivata nahka. Puuderdatud T-tsoon on pikalt matt, sest naturaalsed väikesed osakesed normaliseerivad naharasueritust. Samuti omab antibakteriaalset ning antioksüdantset toimet, mis teeb selle väga kasulikuks probleemse ning vananeva naha hooldamisel. Koostis: Vilgukivi, Riisipuuder, Boornitriid, Magneesiumstearaat.
Minu arvamus:
Tegu on sama hea tootega, kui seda on hõbedane särapuuder. Ja seda teavad ammu juba kõik, kui väga mulle see hõbedane versioon meeldib.:)) (Üks mu lemmiktoodetest aastast 2012)
Minu meelest on selle särapuudriga nii, et see oleneb nahatoonist, kumb puuder paremini sobib. Kellel on päevitunud nahk või kollaka alatooniga nahk, sellele sobib kuldne versioon suurepäraselt. Kes on veidi heledanahalisem, sellele sobib paremini hõbedane.
Suvel ma arvan, et sobib pea kõigile see kuldne variant. Õhtul peole minnes, paneksin ise ka selle kuldse puudri peale ;)

Annab särava väljanägemise ja hajub hästi.
Kulub vähe ja jätkub kauaks!
Viimane aeg on see endale muretseda, kellel seda veel ei ole!:)

Ontic Mineralsi Facebooki lehel käib hetkel jagamiskampaania ka. 4. veebruaril loositakse välja seesama kuldne puuder. Proovige, äkki näkkab!:) Siin.

Kahjuks on seda puudrit väga raske pildile tabada. Peab täpselt õige valgus olema, et see võlu näos näha oleks. Näitan ühte meiki, mille ma Anule tegin. Ja selle lõppviimistlusel on üle kogu näo kulset särapuudrit ka kasutatud. Ehk saab mingit aimu :) Kahjuks jumestuskreem oli tema jaoks veidi tume, aga see meik oli lihtsalt harjutamiseks.:D

No comments:

Post a Comment