May 09, 2013

Aprillikuu Adorebox.

Millegipärast on alati kevaditi jube kiire :) Enne suve ju tahaks kõik asjad valmis saada, et puhkust täiel rinnal nautida. Veidi süümepiinad on küll, et nii pikalt siia ühtegi postitust teinud ei ole, omeitigi mõtteid on olnud mitmeid.
Eile sain kätte Adoreboxi.

 Karbis olid järgmised asjad.
1. Karpi tellides oli võimalik endale valida kätekreem erinevate variantide seast. Mina valisin Di Palomo Fig & Grape'i oma. Mulle igatahes lõhn täitsa meeldib. Käed teeb ka mõnusalt pehmeks ja samas imendub üsna kiiresti. Hind 7 euri.

2. Järgmisena olid karbis Vera Valenti lauvärvid. Eelmises karbis oli Vera Valenti ripsmetušš ja see meeldis mulle igatahes küll. Lauvärvid igatahes on ka päris hästi pigmenteeritud ja toon meeldib mulle ka. Ja mul ei olegi ühtegi sellist väikest paletti, mida endaga kaasas kanda :) Igatahes esmamulje sellest tootest on ka minu jaoks positiivne. Hind 3 euri.

3. Seejärel vaatasid karbist vastu Verde Osasi sügavpuhastav taaselustav ravimuda (vasakul) kõikidele nahatüüpidele. See peaks naha sügavuti ära puhastama ja eemaldama toksilised ained, taaselustama ja rahustama nahka. Ja kui see näole pikemaks ajaks jätta, muutub see maskiks. Seda võib kasutada ka silmade ja huulte ümber.. Ja väidetavalt selle erakordset tõhusust võib märgata alates esimesest kasutamiskorrast. Selle maski hind on väidetavalt 37 euri, täissuuruses maski oma. Samas üritasin infot leida, et kui suur see täissuurus siis on, aga see jäi leidmata. Antud potsikus on seda 5 ml. Teiseks oli siis Verde Oasi sügavalt niisutav kreem kollageeni ja mereseerumiga (ja selle täissuuruses toote hind on 26 euri). Tänu oma koostisosadele merepäritolu kollageenile, avokaadoõlile ja jojobaõlile, parandab see toode naha elastusust ja toniseerib kudesid, samal ajal nahka sügavalt niisutades. Lisaks omab see mereseerumi taaselutavaid ja toniseerivaid omadusi. See toode parandab naha elujõudu jättes selle uskumatult pehmeks ja sametiseks.
4. Germaine de Capuccini Pearl sensation- Jutt on paberil ilus, ometigi üsna segane..:D Tegu on näole mõeldud tootega, mulle tundub et seerumiga. Aga päris kindel ka olla ei või :))
5. Germaine de Capuccini- näomask...? Kuskil otseselt jälle kirjas ei ole, et millega tegu on, aga see võiks nagu näomaski moodi olla küll. Sest kirjas on, et kestus: viis minutit.:D

Ja siis boonustooted. Juukseseerum, veekindel päikesekreem spf 50+ ja Marc O'Polo lõhnatester.

Mida siis selle kuu Adoreboxist arvata?
Üldiselt olen ma rahul. Kätekreem on täitsa hea ja lauvärvid ka. Ülejäänud asjade osas ei oska ma veel seisukohta võtta. Ja veidi närvi ajab, et tegelikult ei ole võimalik mõne toote puhul aru saada, et millega on tegu. Lehel on liiga puudulik informatsioon.

Järgmise kuu Adorebox'i tellimises ei ole ma väga kindel. Seda sellepärast, et nüüd on sinna lisandunud ka saatmiskulu 3 euri. Ja ma arvan, et see karp ei ole ikka niii palju väärt :) (Edit 14.05.2013: Nüüd on see saatmiskulu sealt ära võetud...:))

No comments:

Post a Comment