October 16, 2014

Nurme Seebi Sügavpuhastav näoseep aktiivelementidega

Kunagi eelmisel kevadel lugesin kellegi blogist, kuidas ta endale Nurme Seebi sügavpuhastava näoseebi soetanud oli. Kevadise Kaubamaja Osturalli ajal oli see seep allahindluses ja mõtlesin, et proovin ka ära. Mind tõmbas selle must välimus, eriline ju :) Must välimus viitab sellele, et aktiivsütt on seal päris korralikult, seega peaks see päris hästi näo puhtaks tegema.

Minu jaoks on veega pesemine igaõhtuse näopuhastusrutiini osa. Alati olen eelistanud lisaks meigivahenditele, ka mingit näopesugeeli. Tean, et paljud lihtsalt võtavad meigi maha ja veega ei pese. Mulle aga tundub, et siis jääb nägu kuidagi must. Pärast seda kui endale selle seebi ostsin, ei ole ma enam näopesugeeli kasutanud (geel sai otsa ka õnneks õigel ajal :)). Meigi võtan maha Bioderma mitsellaarveega ja pärast seda teen näo märjaks ja hõõrun seebiga nägu. Siis ajan seebi veel näol vahtu ja lõpuks pesen maha. 

Mulle väga meeldib see toode! 
See jätab näo i-m-e-l-i-s-e-l-t pehmeks.
Samuti on komedoonid ninal vähemmärgatavaks muutunud.
Vistrikke ka ei ole ammu tekkinud, mul muidu ei ole ka nendega eriti probleeme, aga no pärast selle seebi kasutamist ei mäletagi ausalt öeldes, millal viimati mõni tekkis.
Positiivne on ka see, et seda jätkub pikaks ajaks.

Tõenäoliselt jääb see toode mu kraanikausi äärele pikaks ajaks püsima.
 
Seebi võib endale soetada SIIT. Või siis vutt-vutt Kaubamajja või mõnda muusse hästivarustatud poodi endale seda toodet ostma :)
6 euri eest on võimalik endale saada asendamatu toode! Proovige.


Pilt on Nurme Seebi koduleheküljelt.

No comments:

Post a Comment