April 16, 2012

Mõned pildid mu lemmikehetest.


 



Täna otsustasin oma ehteriiuli korda teha. Mul igapäevaselt kasutusel päris palju ehteid. Näiteks kõrvarõngasteta ei lahku ma kodust peaaegu kunagi (vahel kui hommikul magama olen jäänud, siis ununevad küll ära :)). Lugesin oma kõrvarõngad kokku ka. Sain 110 paari. Harju keskmine vist? Mõnest tegin pilti ka, kõigist ilmselgelt ei jõuaks. Ma üldiselt mäletan, milliseks puhuks ma kõrvarõngad teinud/ostnud olen. Ja mõnega on mingi oma stoori :)
Mõned kommentaarid siinsetele piltidele.
1. Selle sinise sõrmuse ostsin paar aastat tagasi, olin selle olemasolu unustanud :) Oleks vist aeg sellega vahelduseks käia jälle. Parempoolne on sõrmus, mille detsembris tegin. Meeldib, minu meelest selline nunnu ja naiselik :P
2. Sinised hästi armsad kõrvarõngad, nende materjal on ka väga huvitav, kergelt kummine.
3. I love Greenland pross. Selle ostsin siis kui Gröönimaal käisin.Meeldib see idee, et on territooriumi kaart ja peale kirjutatud I love :)
4. Need kõrvarõngad tegin kunagi suvel, lihtsalt lahedad, meenutavad merd :)
5. Need kõrvarõngad tegin savist, nii mõnusad siiru-viirulised.
6. Kena käevõru, ainult üks probleem on sellega, metalliosa oksüdeerus päevadega. Damn. Seda vist puhastada ka ei saa, ainuke võimalus on Heiksil lasta see plaatinaga üle teha...eksjuuu:D
7. Sellised on mul roosad ka, lihtsalt ilusad :)
8. Need ostsin eelmise aasta jõulupeoks. Naiselikud.
9. Elar tõi mulle selle kaelakee üle-eelmisel aastal Tsehhist. Üliiiiiiiilus ja särav. Kannan ainult erilistel päevadel :)
10. Minu praegused lemmikbling-blingid. Säravad päikese käes.
11. Lahedad kokteiliklaasid, peole sobivad ;)
12. Osad minu kõrvarõngastest, kõik kahjuks ei mahtunud ühel ajal ära.

No comments:

Post a Comment