April 21, 2012

Aprilli glambox

Ootasin oma sellekuist glamboxi sõnumit juba mitu päeva :) Sest T sai enda oma juba neljapäeval kätte. Minule tuli sõnum täna hommikul. Pärast koristustöid kodus, raamatukogus käimist ja poodlemist, läksin oma glamboxi tooma :)
Sel korral kaunistas glamboxi ilus kevadiselt kollane pael. Karbiväliselt oli veel kaks toodet. Üks toode oli meestele- Zippolt pärit lõhn. Elarile õnneks meeldis (mulle ka:)) ja nii ta selle endale sai. Teine toode oli n-ö kampaaniatoode. Pidi glamboxi tutvustama oma sõbrannale ja kui mõlemad tellisid glamboxi, siis said mõlemad lisatoote. Selleks tooteks oli Freemani palsam. Proovin ära igatahes :) Koostisosad tundusid suures osas looduslikud.

Glamboxist vaatasid vastu sel korral sellised tooted:
Himalaya/ Footcare Cream- Jalahoolduskreem, väidetavalt jahutava toimega ja pehmendab jalatalla nahka. Proovin ära igatahes. :)
Himalaya/Gentle Exfoliating Abricot Scrub- õrn koorija, mis eemaldab surnud naharakud, avab ummistunud poorid ja puhastab näonaha sügavuti. Lõhn on hea, aga need koorivad tükid tunduvad veidi karmid, sellised liiga kõvad.
Manhattan/ X-treme last liplainer- Huulepliiats. Täistoode. Muidu ma kasutan küll huulepliiatsit heameelega, kui huulepulka kannan. Antud pliiats tundub veidi liiga tume, kannan üldiselt neutraalset tooni, veidi roosakaid huulepulkasid ja nendega see kokku ei sobi. Aga mu ema on kindlasti õnnelik selle üle :)
Dr. Scheller/ Bio-Hyaluron& Amla Oil Day- näokreem. Kuivkortukesi mahendav hooldus alates 20ndast eluaastast. Sain sama firma näokreemi ka ühest eelmistest Glamboxidest. See mulle küll meeldis, kuigi lõhn oli veidi liiga vänge. Vaatame, kuidas sellega on.
Küünelakk- täistoode. W7. Lakk on muidu selline huvitav, aga ma alles hiljuti tellisin ELFist samasuguse laki ja mul pole sellega midagi teha :))
Institut ARNAUD/ Beaute Pure Masque Purifiant-  Puhastav ja matistav mask rohelise saviga.
John Frieda Collection/ Luxurious Volume shampoo+ conditioner- Volüümi andev šampoon, on väga kerge, ei jäta juukseid rasvaseks ning aitab tugevdada juukseid seespoolt. Let's see :)
BodyFarm- Päevakreem. Kuivale ja tundlikule nahale. Tundub minu jaoks sobiv. 
Geisha- Mmm. :)







Jäin sellekordse glamboxiga üsna rahule. Ei olnud otseselt ühtegi sellist toodet, mida ma ei saaks kasutada. Küünelaki arvatavasti annan ära :)  Varsti teen giveaway, kus annan ära kindlasti selle küünelaki, veel ühe küünelaki ja ehteid, mis ma teinud olen. Nii, et hakake aga mu blogis followerideks:) (Paremal on Jälgijad ja sealt peate oma google kontoga sisse logima).
Eile tegin käekella. Päris armas tuli :) Mõtlen, et kas jätta endale või panna müüki või hoopis giveaway auhinnaks panna.:)
Lisaks tegin ühe kaelakee. Punased on sellised matid ja kummised pärlid. Nii mõnus on neid katsuda:D:

3 comments:

  1. Ma niiväga juba ootan enda Glamboxi, aga see ei tule :D. Kirjutasin isegi järelpäriva kirjakese abisse. Lubasid, et 20. kuupäevaks on kõik Glamboxid postitatud. Ehk homme siis saan selle õnnetu SMSi.

    ReplyDelete
  2. Ma vaatasin, et nad Facebookis kurtsid, et neil on mingi segadus tekkinud:
    1) Tõenäoliselt saavad mõned teist TOPELT glamboxid, nii et rõõmustage:)))
    2) 20 inimest (nimed veel teadmata) saavad tehniliste tõrgete ja segaduse tõttu oma glamboxid kätte hiljem (loodetavasti hiljemalt teisipäevaks 24. aprilliks). Oleme väga kurvad ja palume Teie andestust. Ja kes pole oma karbikest saanud kätte hiljemalt 24.04, palun e-mailige meile abi@glambox.ee ning me tegeleme Teiega esmajärjekorras.

    ReplyDelete
  3. mul on sulle auhind oma lehel!:)

    ReplyDelete