April 20, 2012

Kaaviarimaniküür.

Nägin kaaviarimaniküürist tutvustust BeautyfromLiz blogis umbes kuu aega tagasi. Kuna sel hetkel oli plaanis ühistellimus ehteasjade osas, avastasin et ehtematerjalide e-poes müüakse ka neid väikeseid pärlikesi(?). Ja otsustasin need tellida. Kahjuks ainuke ilus värv mida veel laos leidus oli punakas-roosa. Täna sain paki kätte ja proovisin kohe järgi.
Esimene katsetus muidugi ideaalne ei tulnud. Panin alla aluslakki ja kallasin veidi neid pärleid küünele, üritasin võimalikult tihedalt panna, aga nagu näha, siis siiski on väikesed tühimikud sees. Ja surusin neid vastu küünt. Mulle meeldis see, et kui ma pealislakiga pärlid üle tõmbasin siis mõnest kohast tuli pärlite roosakas värvus maha ja paistma hakkas kuldne.
Miinuseks on muidugi see, et need pärlid on nii väikesed ja ei jää kõik küüne külge kinni ja pärast on kõik kohad neid täis :)) Lisaks tulevad need ka küünelt üsna hõlpsasti maha. Kuigi ma arvan, et seda saab veidi parandada, pannes rohkem aluslakki ja samuti ka pealislakki. Ja võlusõna on muidugi kuivamine! (Kohe ei tasu nõusid pesema joosta:))
Igapäevaselt on sellise maniküüriga ilmselgelt raske käia. Ma kujutan juba ette, milline "lõbu" oleks pead pesta, kui kõikidel sõrmedel selline maniküür on :) Pärast on ka juuksed neid pärleid täis.
Olen suhteliselt kindel, et järgmine kord kui välja lähen, siis teen küll vähemalt ühele küünele sellise igati seffi katte :)

 Selliseid pärleid on mul lausa 10 väikest purgikest :) 10 purgikest kokku maksid umbes 1,2 euri.
Eelnevalt olen sealt tellinud purgikesega südameid. Aga neid ma siiamaani ei ole väga palju kasutanud siiski, sest nende püsima saamisega on probleeme. Ja mulle ei meeldi liimi enda küünte peal kasutada...

E-bayst on võimalik neid kaaviarimaniküüri jaoks mõeldud pärleid samuti väga odavalt saada. BeautyfromLiz soovitas sellist müüjat. 12 erinevat värvi on võimalik 3,74 dollariga (umbes  3,2 euri) kätte saada. Lisaks ei ole mingit postikulu.

4 comments:

  1. Väga kena maniküür. :)

    ReplyDelete
  2. Hmm, peaks proovima seda kaaviari oma klientide peal. :)

    ReplyDelete
  3. Tuleb ka järgi proovida. Väga kift tundub :)


    jandrak.blogpsot.com

    ReplyDelete
  4. Tere! Nii tore, et Sa oma linki minu blogi kommentaariumis jagasid. Leidsin enda jaoks uue blogi :) Aga see maniküür näeb isegi parem välja kui osades blogides Ciate kaviaar maniküür.

    ReplyDelete