May 13, 2012

Inspiratsioon.

Ma olen see tüüp, kellele meeldib ägedaid ideesid koguda. Kui midagi ägedat näen, siis salvestan endale kuskile ära. Kas siis linkidena või piltidena. Pilte on mul päris palju kogunenud. Vahepeal kasutasin Pinspire't ka. Aga sinna ma väga palju midagi koguda ei ole jõudnud, sest esiteks see Pin it Button igalpool ei tööta. Ei leia kõikidelt lehtedelt neid pildifaile üles. Ja teiseks ma ei saa sinna enam sisse. Kuigi konto oli mul juba varasemast ajast olemas. Ma ei tea mis jama see siis nüüd on:) (Okei, nüüd sain sisse. :))
Aga panen siia mõned inspireerivad pildid ja kommenteerin ka neid. Mis mulle nende ideede juures täpsemalt meeldib.
1. Minu meelest lahe diivan. Aga need padjad ilmselgelt peaks omavahel kuidagi kinni ühendatud olema (nt selle krõpspaelaga..ma ei tea kuidas selle nimi päriselt on:)). Ja mulle meeldiks kui need padjad oleks maksimaalselt kahe erineva värviga :) Punane ja valge näiteks. Aga jube lahe minu meelest. Kui tulevad mõned külalised, siis jätad diivani kujule. Kui tuleb rohkem sõpru külla, siis igaüks saab endale kas ise mitmest padjast kokku teha tabureti või siis lihtsalt ühe padja istumise alla võtta:)
2. Nii armsad järjehoidjad :) Ma olen pastelsete toonide ja eriti roosa maniakk. Seetõttu meeldib mulle ka vist antud pilt:) Mõte hakkas jooksma selle suunas, et äkki saaks kuidagi vanadest raamatutest hoopis mingi ehtehoidja teha. Oleks jube äss ma arvan! Pean mõtlema.
3. See idee meeldib mulle ka. Veinikorgid on surutud/liimitud pildiraami sisse ja siis seda saab kasutada ehtealusena. Naguuuu..Must have ju?!

4. Edaspidi murran kõik oma vajaminevad kirjaklambrid selliseks. Lihtsalt niii armas. :) Ma olen igasuguste südamete fanatt ka :) Järgmisena teen vist südamete postituse.
5. Ka väga äge idee minu meelest. Selliseid klaastopsikuid on pea igas sisustuspoes. Ja nad ei maksa ka väga palju. Kohvioad sisse ja väga elegantne värk :)

6. Tore idee selle jaoks kuidas valmistada endale massiivne kaelakee (pmst võiks seda ka ju sallina väga edukalt kasutada). Elagu re-use!

7. Kingariiul! Sinna ruumi sobib väga hästi selline vana ja kulunud moega redel riiuliks:) Näiteks suvilasse, vanadesse talumajadesse sobiks ka väga edukalt näiteks koridori selline redel ja sinna saaks jalanõusid riputada. 
8. Riiete jaoks. Mmmm kui äge kui oleks eraldi garderoobi ruum. Selliselt võiks küll riided rippuda seal.:)

Kas teile meeldiks kui ma veel postitusi teeks kogutud piltidest/ideedest ja neid kommenteeriksin?

1 comment:

  1. Selliseid postitusi loeks hea meelega veelgi - nii inspireerivad :)

    ReplyDelete