May 07, 2012

Juuksemask õllest!

Eile õhtul uudistasin jälle igasugu blogisid ja juhtusin lugema Heart Mari-Liisi postitust teemal DIY Hair Masks.  Tekkis kohe huvi ja mõtlesin, et võiks mõnda kindlasti ka ise proovida. Olen lugenud, et kodused maskid on tõhusad. Kommentaaridest leidsin Meriti postituse Õllemaski teemal. Siis mulle meenus, et Elar sai eelmine nädal auhinnaks õlut, mis juua ei pidavat kõlbama :P Peale selle on tal võistlusteks valmistusperiood ja ei mingit alkoholi! Seega olin õnnelik, sest teadsin, et saan seda õlut oma juuste heaks kasutada :))
Algul pesin pea šampooniga ära ja siis kallasin endale lihtsalt seda õlut igalepoole pähe ja lasin sellel veidi peas seista (umbes 1 minut). Ja siis pesin suure hulga veega maha. Juuksed jäid veidi imelikud. Sellised nagu karmid. Vahel kui mõne palsamiga pesed, siis kohe tunned, et juuksed on siledad (tere tulemast silikoonid!). Aga peale õllepesu olid sellised veidi teistmoodi, karedad.
Kui juuksed ära kuivasid, oli aga karedus kadunud! Juuksed olid pehmed, läbikammitavad, läikivad ja ausalt öeldes olin ikka päris üllatunud!:) 
Õllemaski jaoks tasuks valida suhteliselt väikse alkoholisisaldusega õlu. Mida suurem alkoholisisaldus, seda kahtlasem, et seal vitamiine on. Aga mingil määral kindlasti on! Õlles on B-rühma vitamiinid. Peale selle liigne alkohol ka kuivatab juukseid mingil määral.
Kuna mul jäi õlut üle, siis kavatsen selle ülejäänuga homme õhtul taas pesta. 
Siis liigun edasi muna ja kookoseõli maski juurde. Kujutan ette ainult, et muna tuleks enne vahtu lüüa kergelt, muidu munavalge jääb juustesse paremini kinni  ja hiljem on raske seda välja saada.

Ainuke tüütu asi nende maskide juures on see, et neid peab ju kokku segama :) Palju lihtsam on võtta poest ostetud purgist mask ja seda lihtsalt juustele toppida :P Aga oma juuste heaks olen nõus neid plätserdusi tegema! :D

Proovige ka ja andke teada, kuidas teile meeldis :)

1 comment:

  1. Kusjuures, mina olen kuulnud, et tuleks vaid munakollast kasutada, sest muidu tekibki see munavalge-mitu-pesu-juustes probleem. Kookoseõli kõlab väga hästi!

    ReplyDelete