June 28, 2012

Lõpetamisest.

Ma olen lihtsalt nii ajahädas! Uskumatu. Bloglovinis ootas mind eile 800 lugemata postitust. Olen täpselt nädalaga maas. Seega ma elan alles eelmises nädalas :)  Üritan kuidagi järgi jõuda kui see võimalik on.

Sel aastal ei lõpetanud õnneks väga palju minu tuttavaid ja seetõttu oli võimalik kõikidele plaanitavatele minna.
Carolin palus, et teeksin talle magistri lõpetamiseks soengu ja meigi. Alustasime 2 tundi varem, aga nagu ikka, siis selliste asjadega läheb üsna kaua aega. Ooo lokid, kes te armastate vahel keerata niii nagu te ise just heaks arvate:) Juustega läks kaua aega ja lõpuks meigile päris viimast lihvi anda ei jõudnud ja meik sai selline väga lihtne. Selle eest meigipõhi sai üsna korralik. Carolin ei soovinud ka väga tugevat meiki, mis on ka igati loogiline, sest tegu on ju lõpetamisega :) Said valitud sellised pruunikad toonid.
Ma arvan, et lõpptulemusega võib igati rahule jääda! 
Õnnelik lõpetaja on ise siin:
 Master of science! :)

No comments:

Post a Comment