July 01, 2012

Xen-Tan isepruunistajad.

Viimasel ajal olen paljudes blogides näinud postitusi isepruunistajatest. Paljudel kontoriinimestel (hetkel k.a ka minul) on see probleem, et ei näe piisavalt päikest, sest üldiselt nädalavahetused, mis on mõldud puhkamiseks, on vihmased ja pilvised:)
Viimased 10 kuud olen vahelduva eduga kasutanud Xen-Tan isepruunistajaid ja need meeldivad mulle tohutult! Enne neid proovisin igasugu pruunistajaid (St. Tropez, Johnsons, Dove jt).  Ja kuna ma olen väga heleda nahaga, siis on igagi feil väga hästi nahal näha:) Olen kasutanud kahte heledale nahale mõeldud Xen-Tan toodet: Xen-Tan Transform'i ja Xen-Tan Transform Luxe'i.
Esimest toodet olen kasutanud kauem ja rohkem. Teist toodet vaid mõned korrad, sest tahan enne esimese lõpuni kasutada :)



Mis mulle meeldib?
Tulemus on ühtlane.
Iga korraga läheb nahk pruunimaks.
Lõhn!!(Lihtsalt Transformi lõhn meeldib mulle rohkem, sellel on tsitruliste lõhn. Hästi mõnus. Ei ole seda vastikut isepruunistajate lõhna, teate küll millest ma räägin. Aga ka Transform Luxe'i lõhn on hea, vanilli lõhnaga.)
Kulub maha ühtlaselt.
Hea konsistentsiga, parajalt piimjas ja saab ilusti sisse määrida.
Kulub vähe (kuna on üsna vedel, siis läheb laiali ka väga hästi ja seda kulub vähe!).
Transform Luxe'i võib kasutada ka näol. 

Mis ei meeldi?
... Ma ei suuda ausalt öeldes ühtegi miinust leida. Võib-olla mõne puhul saab määravaks selle hind. Sest Xen-Tan.ee kodukal maksab esimene toode hetkel 18,99 euri ja teine 28,99 euri. Minu tooted on mõlemad tellitud soodukate ajal. Kui üks neist maksis miski 14 euri ja teine 16 euri. Seega tuleb soodukatel silma peal hoida:) Esimese tellisin nende Eesti kodukalt, teise tellisin FeelUnique'st. Seal on hetkel nende toodete hinnad vastavalt 15,93 ja 24,64. Postikulu sealt tellimisele ei lisandu! Seega tuleb odavam sealt tellida. Aga ütlen ausalt, et antud tooted on oma hinda väärt!

Üks pilt ka. Pildil on minu "päevitunud käsi" ja päevitumata jalg.:D


Nipp!
Mina kannan kreemi peale kummikinnastega, sest siis on kindel, et see kreem ei jää tobedalt kuhugi sõrmede vahele. Hiljem näppudele ja laba osale kannan kreemi vatitupsuga, siis on tulemus ühtlane ja ei ole kuskil laike.

Millist isepruunistajat kasutate teie kui päikest ei saa?:)

No comments:

Post a Comment