July 05, 2012

Huuleläige.

Üle-eelmisel reedel oli nii mõnus ilm ja ma otsustasin Lõunakeskusesse jalutada. Ma praegu enam täpselt ei mäleta, miks mul sinna vaja minna oli. Aga ma tean, et ostsin sealt emotsiooni ajel (nagu üle pooltel juhtudel:P) endale huuleläike. Ma olen see inimene, kellel võib olla 20 huuleläiget ja siis on ikka veel vähe. Ütlen ausalt, et ma ei tea mitu huuleläiget mul hetkel on. Ja kui päris aus olla ega ma ei julge lugeda ka :)

Kaks asja mida ma võin lihtsalt kogu aeg osta ongi huuleläiked ja ehted. Ehteid on mul palju, palju, palju. Eriti just kõrvarõngaid. Kui mul ei ole kõrvarõngaid kõrvas, siis ma tunnen et midagi on jube valesti. Ma olen isegi paar korda koju tagasi läinud, et kõrvarõngad kõrva panna (kui desperate saab veel olla:)), samal ajal ise hilinedes kuskile. Üldiselt on mul igas käekotis vähemalt üks paar kõrvarõngaid (lihtsalt selleks, et kui hommikul unustan midagi kõrva panna, siis oleks kust võtta). Minu ehetest saab lugeda postitust Siit. 

Aga nüüd siis selle huuleläike juurde.
Astusin Ideaal Kosmeetikasse ja mulle jäi silma üks sädelev ja särav huuleläige. Tegu on BeYu Crystal Lip Gloss nr 17-ga.
See võlus mu suhteliselt kohe ära. Sest minu meelest suvel peab kandma säravaid huuleläikeid :) Muul ajal võib üritada hoida tagasihoidlikku joont, aga suvel võiks küll särada.
Mulle meeldib:
Selle lõhn. (Meenutab midagi, aga ma ei suuda välja mõelda mida)
Värv.

Ei meeldi:
Veidi ebamugav on seda läiget välja pigistada.

Kas soovitaksin?
Jah!

No comments:

Post a Comment