July 05, 2012

Maasikatort.


Tegin eelmisel nädalal maasikatest torti. Tegu on üsna kerge tordiga (kalorite mõttes). Kuid eks tort ole tort:) Seda on aga väga lihtne valmistada, kokku läks mul aega selle tegemiseks miski 15 minutit :) (Sealjuures kõige aeganõudvam oli maasikate tükeldamine:D). 
Üldiselt ma olen see tüüp, kes retsepte ei vaata ja teeb asju tunde järgi. Ka sel korral on tegu n-ö omaloominguga.
Vaja läheb:
1 pakk küpsiseid (Kasutasin mingeid heledaid Selga küpsiseid, tumedad oleks paremad).
1 kg jogurtit (kasutasin maasika jogurtit).
3 pakki Tere vanillikohupiima
Želatiini (umbes pool sellest suurest pakist)
Maasikaid


Vorm on mul vist 20 või 22 cm :) Kahjuks hetkel mõõta ei saa. 

Purusta küpsised ja pane vormi põhja.
Sega suures kausis kokku kohupiim ja jogurt. Ning sulata želatiin. (Mina sulatan želatiini nii, et panen peale vee ja lasen sel veidi seistaa ja siis plekktopsis kuumutan veidi pliidi peal, kuni kõik ära sulab. Saab ka nii, et panna lihtsalt kuuma vett želatiini peale, aga sel juhul ei lahustu see täielikult.) Lase veidi jahtuda ja sega želatiin kohupiima ja jogurti segusse. Sega ja oota veidi ning kalla kogu kupatus küpsiste peale. Mul hakkas asi üsna ruttu tarretuma ja sain maasikad kohe peale tükeldada. Panin külmkappi. Ja 2 tundi hiljem kui külalised tulid oli kook täiesti tarretunud ja väga maitsev!:)

PS! Suhkrut ei kasutanud, sest küpsised ja jogurt on isegi magusad :) Kellel on tahtmist võib muidugi suhkrut panna.

No comments:

Post a Comment