July 11, 2012

E.L.F Cosmetics.

Kunagi novembri lõpus tegime paari sõbrannaga esimest korda tellimuse e.l.f-st. Kuulujutud käivad, et alates tänasest/homsest on e.l.f-s kõik kaubad -50%. See on väga hea pakkumine ja ma arvan, et ka minagi ei saa seda kasutamata jätta! :)
Asjad, mis mulle eelmisest tellimusest meeldisid ja mida ostaks uuesti:
1. Minty Lip Gloss (Miami). 
Päris sama värviga muidugi tegu ei ole nagu sellel koduleheküljel võetud pildil. Aga toode iseenesest on supermõnus! Kahjuks ei saa ma õigest toonist pilti teha, sest see on mul tilgatumaks ära kasutatud :) Sellel on piparmündi maitse/lõhn ja paneb huuled mõnusalt õhetama. Suveks lihtsalt must have. Kuigi ilmselgelt oli see mu käekotis ka talvel :) Kindlasti kavatsen endale selle toote uuesti muretseda, võib-olla küll veidi teises värvitoonis :) Täishind on sellel 3.75 Inglise naela.
2. All over color stick (Golden Peach)
See on n-ö universaalne pulk, mida saab kasutada huultel, näol ja silmadel. Mina kasutan seda põsesarnadel kuldse jume andmiseks :) Mulle väga meeldib, püsib hästi ja toon on ka jumalik. Sisaldab sädelevaid osakesi, päevitunud näonahale on eriti super! Täishind sellel on vaid 1.50 Inglise naela.
3. Luscious Liquid Lipstick (Strawberry)
 Huulepulk, kuigi tegu on pigem huuleläikega, vähemalt minu tooni puhul. Jätab huultele väga mõnusa tunde ja see värvitoon on ka hästi loomulik. Ma isegi ütleks, et mõnevõrra teeb huuled suuremaks, aga see võib olla jälle antud toonist ja valgusest tingitud :) Lubatakse vanilje maitset/lõhna, seda minu meelest ei ole, aga halvasti see ka ei lõhna. Ainuke miinust on see, et saab ruttu otsa. :) Täishind sellel on 1.50 Inglise naela.

Ja siis tooted, mis ma ostsin, kuid mida enam ei ostaks :)
1. Brightening eye colour (Butternut)
 Vat see on lauvärv, millel põhimõtteliselt puudub pigment :) Jääb väga, väga hele ja pudeneb üsna kergelt maha. Kõige tumedamal toonil siiski mingil määral on pigmenti, aga üldiselt üsna mõttetu palett :) Täishind on 1.50 Inglise naela. 
2. Küünelakk (Pearl Pink).
Seda hetkel enam ei müüda ja mul pole sellest hetkel võimalik ka pilti teha. Kindlasti on antud värv sobiv neile, kellele meeldivad läbipaistvad lakid. Kuna mina olen see, kes tahab täielikku katvust, siis mulle antud lakk lihtsalt ei sobi. Olen kasutanud vahel läike andmiseks. (N-ö kõige pealmiseks kihiks katvale lakile, et sära anda). 

 Leidsin ühe uduse pildi ka eelmise korra kaubast :)

Ühesõnaga kavatsen kindlasti midagi ka homme/täna tellida. Kas kellelgi on veel soovi? Saaks postikulu odavamalt :) (Kavatsen tellida suhteliselt kohe, kui allahindlus tuleb, sest siis on veel toodete valik lai). Kui on soovi, siis kirjutage e-mailile daxexy@gmail.com
Tellimiseks oleks hea, kui oleks asja nimetus ja item #. Siis on kindel, et ei lähe sassi midagi. (Edit: Tellimus tehtud :))


No comments:

Post a Comment