August 13, 2012

Mida teha vanade lauvärvidega? (DIY)

Ma ei ole vist mitte ühtegi lauvärvi kunagi päris lõpuni kasutanud :) Ma arvan, et selliseid inimesi on veelgi.
Mul on üks eelmisel aastal ostetud BYS'i palett, mida ma eriti kasutanud ei ole. Ja tõenäoliselt ei hakka ka enam kasutama. Ja siis mõtlesin, et niisama ära ei tahaks visata, sest värvid iseenesest on ilusad, aga mitte päris minu jaoks. Otsisin netis veits ringi ja leidsin, et vanasid lauvärve saab ära kasutada uute küünelakkide tegemiseks :)
Eks see üks paras susserdamine ole, aga proovimist tasus ikkagi. 

 







Vaja läheb:
väikest topsi
pintslit (kasutasin tavalist akrüülvärvide jaoks mõeldud pintslit:))
läbipaistvat lakki
lauvärvi (kasutasin antud paletist alt parempoolset värvi)

Iseenesest midagi keerulist kogu protsessi juures ei ole. Tuleb lihtsalt topsi kallata veidikene läbipaistvat lakki, sinna kraapida lauvärvi ja pintsliga ühtlaseks segada. Ja siis üsna kiirelt küüntele kanda, sest lakk hakkab ju kõvaks minema. (Igaks juhuks võib läheduses hoida kuuma veega kaussi ja see väike topsik koos seguga sinna sisse panna, sest kuum vesi ei lase nii kiirelt lakil kõvaks minna).



Minu meelest on lõpptulemus päris hea:) Mõnusat tooni on saadud lakk :)

Idee pärineb siit videost.

3 comments:

  1. Väga hea idee! Peaks isegi kunagi proovima :)

    ReplyDelete
  2. great trick! cute blog girl

    www.sultanassanctuary.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Such a wonderful images! I'm looking for different kinds of beauty products which are effective and safe until I found out the best products in terms of beauty care can be purchase through helse online.

    ReplyDelete