August 12, 2012

Kingade taaskasutus?

Juhtusin DELFIst eile lugema ühte artiklit pealkirjaga "10 asja, mida sa ei tohiks kunagi kasutatuna osta".
Need 10 asja siis oleksid: Laste turvatoolid, jalgrattakiivrid, ujumisriided, aluspesu, madrats, meik, kingad, arvutitarkvara, rehvid, mütsid.
Kes soovib, loeb artiklist lähemalt, et mis põhjusel ühte või teist  asja kasutatuna osta ei tohiks. Samas on artikkel kirjutatudki pigem ühest vaatenurgast ja n-ö positiivseid külgi pole välja toodud.
Antud artiklist noppisin ma enda jaoks välja põhimõtteliselt ühe asja, mille peale ma kunagi niimoodi mõelnud ei ole. Ja selleks on teiste kingade kasutamine. Toon artiklist välja punkti:

Kingad võtavad kandes omaniku jala kuju. Kellegi teise sisse kantud jalanõudega käies võid sa oma jalgu ja selga liigselt koormata. Ja muidugi on kantud jalanõusid kasutades väga suur oht saada endale jalaseen, küüneseen või mõned muud tüütud ja rõvedad haigused.

 Ma ei ole kunagi selle peale mõelnud, et reaalselt on võimalik saada ka näiteks mõni haigus kellegi teisi kingi kasutades. Õnneks või kahjuks pean tõdema, et ma pole kunagi ostnud kuskilt sekkarist kellegi teise kingi. Alati olen jalanõud ostnud uuena.

Huvitav kas inimesed desinfitseerivad kingad ära, kui nad on need kellegi teise käest kasutatuna ostnud? Igaks juhuks kindlasti tasuks, kui ei tea isikut, kellelt kingad ostetud on :)

Mõned pildid minu kingadest :)



1 comment:

  1. Olen ka ostnud sekkarist teiste jalanõusid- ikka pesen need korralikult ära enne kasutamist ja samas on see täitsa õige, et jalanõud võtavad kandja kuju- ostsin ühed kingad, kus on ka üks nina kingal suuremaks veninud- pikemalt käies häirib see ikka päris palju :D

    ReplyDelete