October 05, 2012

Chaneli kevad/suvi 2013.

Kuigi talv ei ole veel käes esitavad moedisainerid juba kevadsuviseid trende. Minu jaoks on see alati natuke naljakas/harjumatu olnud:) Kuigi ma ei ole mingi väga suur moejälgija, meeldib mulle ikka vahel vaadadata, et mida üks või teine moehooaeg endaga kaasa toob- milliseid värve, lõikeid ja aksessuaare. Aksessuaare panen tavaliselt kõige enam tähele. Mulle lihtsalt on need nii südamelähedased.:)

Pariisi moenädalal tutvustasid tuntumad disainerid oma uue hooaja loomingut. 
 Täna näitaksin mõned lemmikud Chaneli loomingust, sest olles põgusalt tutvunud kevadiste kollektsioonidega meeldis mulle eriti Chaneli oma. Karl Lagerfeld on ikka väga, väga head tööd teinud! Märksõnadeks on kindlasti pärlid, lilled, ilusad värvid, lihtsus!
Mulle väga meeldivad need lihtsa lõikege riided ja samas massiivsed kaelakeed, käevõrud. Need sobivad kuidagi imehästi kokku. (Need massiivsed käevõrud võitsid küll mu südame ja ma ilmselgelt kavatsen endale sellise teha).
Tavaliselt on minu meelest kõrgmood over the hills. Ehk siis..sellist tüüpi riided, mida tegelikult igapäevaselt kanda ei saa. Chaneli kollektsioonist on peaaegu kõik asjad kantavad minu meelest.
Väga raske oli siia mõned pildid panna. Oleks heameelega terve kollektsiooni siia toonud.:)
Vaadake videot SIIT.

Edaspidi kavatsen mõne disaineri kevadsuviseid kollektsioone veel tutvustada.:)



















Pildid on pärit Vogue lehelt.

No comments:

Post a Comment