October 08, 2012

Ilumess 2012- ostud ja muljed.







Külastasin samuti nädalavahetusel Ilumessi. See oli minu esimene Ilumess ja seetõttu ei olnud mul suuri ootusi ja lootusi. 
Võin öelda, et mina igatahes jäin rahule.
Et impulssoste vältida, mõtlesin kodus enam-vähem välja mida mul vaja on ja mida ma osta võin :)
Võin öelda, et sain põhimõtteliselt need asjad ka kätte. Lootsin, et Ilumessil müüakse ka Kerastase'i tooteid, kahjuks minu silm neid ei tabanud. Ja kehakoorijat mul ei õnnestunud ka saada (aga selle mitte leidmise/ostmise võib väsimuse peale panna:)).

Mis ma siis ostsin?
1. Alter Ego kuumakaitse. Kuna ma üldiselt ei föönita oma juukseid (võib-olla paari kuu jooksul korra), siis mul kulub antud tooteid väga vähe. Küll aga meeldib mulle vahel pidude puhul lokke teha ja siis on antud asi vägagi asjaeest. Ma ei oska kommenteerida, miks ma just selle kuumakaitse valisin. Millegipärast tõmbas. :) Hind oli miski 9 euri. Lõhn on hea! Silt pudelil ütleb: Alter Ego Hi-T security spray- kuumakaitse sprei rätikkuivadele juustele enne föönitamist või kuivadele juustele enne sirgendamist või lokkide tegemist. Antistaatilise efektiga, jätab juuksed siidiseks ja siledaks. Kaitseb juukseid fööni või lokitangide kuumuse eest.


2. China Glaze'i küünelakk toonis Icicle. Tahtsin ammu endale juba hõbedast küünelakki. Hind oli 2 euri (naeruväärselt odav ikka).
3. Ontic Mineralsi lauvärvid toonides Take me to the Candy shop ja Morning after. Ja pintsel. Lauvärvid oli 7,95 eurtsi tükk. :) Nende lauvärvide tutvustust võite siit lugeda.
4. Macadamia tooted (300ml palsam+ 60ml šampoon+ 10 ml õli). Mingi väike tüdruk andis mulle flaieri, millega sai 20 eurose ostu korral 5 euri alla ja tasuta juukseõli. Seega sain 15 euri eest need kolm asja. Võrdluseks maksab see Macadamia palsam üle 24 euri mylook.eu poes (õli maksab veidi üle 6 euri). Seega ülihea diil! Nende asjade üle on mul tõeliselt hea meel. Veidikene juba kahetsen, et ma ei ostnud ka seda paljukiidetud maski.

Selline on siis minu saak Ilumessilt.:)

Kuidas tundub? Kas käisite ise ka? Mida ostsite?

2 comments:

  1. OMG! Nii hea hinnaga, nii head asjad! Super! Järgmine aasta pean kindlasti minema. :) Kirjuta kindlasti kuidas Macadamia tooted sobisid.

    http://genefic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jaa, hinnad olid väga head. :) Järgmisel aastal tuleb suuremad varud ette osta..:D
    Kindlasti kirjutan Macadamia toodetest kui neid juba mõnda aega kasutanud olen.:)

    ReplyDelete