October 09, 2012

Septembri adorebox.

Täna oli see õnnelik päev, kui kullerionu tõi järjekordse Adoreboxi. Kibelesin juba hommikust saati töölt koju, et pakikest avada.:) Ihii.
Kui koju jõudsin võtsin kohe boxi kätte ja sel korral on see box kuidagi eriti raske. Kohe saate teada, mida Adorebox sisaldas.:)
Pealt nägi kaunike välja selline:
 Oi kuidas ma kibelesin seda avama. Seest nägi see siis välja selline:

Kohe jäi mulle silma see armas personaalne kaardike, kuhu on peale kirjutatud Evele. Minu meelest on see lihtsalt nii armas. Kuigi enamik saavad sarnased Adoreboxid, tekib ikkagi selline personaalne tunne tänu sellele kaardile.
Karbikeses olid järgnevad asjad.
1. Stendersi vannipall- See käsitsivalmistatud vannivahupall täidab vannitoa sama kutsuva lõhnaga kui pühapäevane hommikusöök. Samal ajal, kui naudid vanni, puhastavad meresoola kristallid ja jahvatatud kaerahelbed sinu nahka ja viinamarjaseemneõli teeb naha pehmeks ja siidiseks. Tunne piima ja mee magusat koosmõju, mis hoolitseb sinu naha elastususe ja ilu eest. Olles lõpetanud selle tutvustuse lugemise, tekkis mul kohe vastupandamatu isu vanni minna... Hind. 2,90 euri.
2. AnneMarie Bolrlind kehakreem. Tegu on siis loodusliku tootega. Stimuleeriv aroomihooldus hellitab su keha ja äratab meeli. Mõnikord meeldiv värske, teinekord lilleline ja peen. Valik lõhnu vastavalt su meeleolule. (Siinkohal ma päris täpselt ei saa aru, kuidas see maasikakreem lilleliselt lõhnama peaks:)) Aga ju see on siis üleüldine nende kreemide tutvustus. Positiivne on see, et 100% looduslikud lõhnaained, 100% konservandivaba, 100% sünteetiliste värvide ja mineraalide vaba, 100% silikoonivaba, 100% puhtad juurviljaõlid ja naturaalselt aktiivsed koostisosad, 100% nahale õrnad emulgaatorid. Proovisin antud toodet, lõhn oli selline mahe ja naha jättis ka pehmeks. Me like! 150ml- 7,35 euri.
3. Royal Cosmetics jumestuspintslite komplekt. Komplektis: 1 puudripintsel, 1 lauvärvipintsel, 1 nurgaga pintsel, 1 kontuurpintsel, 1 aplikaator. Nagu pidilt näha on, siis millegi väga kvaliteetsega tegu ei ole. Ma ei ole jõudnud neid veel kasutada, aga mulle tundub, et nad on liialt pehmed ja vähemalt puudripintsliga on küll tõenäoliselt üsna võimatu midagi hajutada :) Lauvärvipintsel tundub veidi kõvem. Komplekt maksab 3,95 euri.
4. Nivea Creative Eyes Pure Diamond lauvärv- Sisaldab kolme üksteist täiustavat värvi, millele on lisatud teemantpuudrit, et lisada teemantisädelust sinu silmade esile toomiseks. Värve on lihtne peale kanda, need püsivad kaua ja ühtlaselt ning ei kogune tekitades triipe.
Neid ma ei proovinud, sest kuna tegu ei ole päris minu värvidega, siis tõenäoliselt seda ma endale ei jäta. Seega ma ei tea kui pigmenteeritud need on ja kuidas nad peale jäävad :) Hind on 5,5 euri.
5. Esprit- luksuslik niisutav huulepulk, mis on loodud Esprit disainerite poolt kasutades looduslike koostisosi.
Sellega olen ma väga, väga rahul! Värv on ka täpselt selline õige (toon 215- Sweet rosewood). Kuigi pildilt tundub üsna tume, siis ikkagi peale jääb üsna õrnalt. Täpselt mulle. Hind on 9,90 euri.


Jäin Adoreboxiga igatahes rahule ja ei suuda uut kuud ära oodata :)

Kuidas teile meeldis?

6 comments:

  1. Sinu Adorebox tundub veitsa parem kui minu oma :)

    ReplyDelete
  2. Mul olid laias laastus samad tooted, ainult teised toonid-sordid. Katsun homme oma postituse teha, siis näete :D Pildid juba tehtud, aga hetkel pole aega ja võimalust nendega tegeleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meil eelmine kord olid ka samad asjad, ainult toonide erinevus. Jään huviga ootama millise lauvärvi sa said :D (Äkki tahad vahetada...:P).

      Delete
  3. Jeesus, need pintslid!!! Isegi mu klaviatuur protesteeriks, kui püüaksin seda nendega puhastada :S

    ReplyDelete