October 20, 2012

Käsitööd ka vahelduseks.:)

Kuna mu ajalimiit on viimasel ajal väga piiratud olnud. Pluss mu tervis on mind alt vedanud, siis tõesti ei ole jõudnud absoluutselt oma hobidega tegeleda (k.a meigitoodete tutvustuste kirjutamise ja muu sellisega). Varsti hakkab kätte jõudma minu jaoks aasta kõige ebameeldivam aeg (vihm, pori, vähe päikest, lühikesed päevad ja kõik muu jama). Kevadel kudusin endale pooleldi valmis lillad kätised, aga kuna ilm läks nii kiirelt soojaks, siis jäid mul neile pöidlad tegemata ja ma ei jõudnudki nendega kordagi käia.:) Eile hommikul enne eksamit mõtlesin, et lasen materjalil veidi seedida ja koon kiiresti kätistele pöidlad ka, et saaks need kätte panna :) Tegelikult mulle väga meeldib kududa ja heegeldada. Igal aastal olen endale ikka ise talveks sallid-kindad kudunud. Sel aastal ma muidugi väga kindel ei ole, et ma seda jõuan, aga kes teab.
Sellised nad siis on:

 Ise olen rahul! Aga käia ma nendega tõenäoliselt väga kaua ei saa, sest ilmad on jahedad ja külm näpistab sõrmeotsad ära:) Aga nädalakese ikka vast kannatab välja.
 Eelmiseks kevadeks tegin sellised kätised:

Need roosad olid ilusad küll. Aga kahjuks üsna ebapraktilised. Kätega ikka ju avad uksi, sõidad ühistranspordis jne..ja kätised määrduvad üsna kiiresti.

1 comment: