December 10, 2012

Collistari näokreem.



Eelmisel aastal olin ma talvel üsna hädas oma väga kuiva näonahaga. Proovisin küll igasugu looduslike õlisid, kuid ka need mind ei aidanud. Sel aastal vaatasin juba sügisel välja näokreemi, mis talveperioodiks sobida võiks. Minu valik langes Collistari sügavalt niisutavale näokreemile ( Hydro Extremely Deep Moisturizing Creme).
Hetkel olen seda umbes kuu aega kasutanud ja olen väga rahul. Samas ei ole suuremad külmad ju veel saabunud.:)
Tegu peaks olema väga rikka ja võise kreemiga ning andma kuivale nahale kiiresti pehmuse ja elastsuse. 

Oma konsistentsilt on ta selline rasvane küll, aga ometigi ei jäta nägu imelikult läikima, vaid imendub kiirelt. Samuti meeldib mulle selle lõhn, kuidagi luksusliku lõhnaga on.:)

Igatahes olen selle kreemiga rahul ja loodan, et ka suuremate miinuskraadide juures ei jäta see mu nägu kuivaks.:)

Levelzone's maksab see hetkel 20,69 euri.

Milline teie lemmiknäokreem talverperioodil on?

No comments:

Post a Comment