December 11, 2012

Macadamia palsam.

Mylookist pärit info:
Kõrgekvaliteetne sulfaadi- ja parabeenivaba palsam igapäevaseks kasutamiseks, mis toidab, niisutab ja kaitseb juukseid õrnalt. Toode sisaldab looduses leiduvate toitvate taimede spetsiaalset segu. Makadaamiapähkli õli ning argaaniaõli imelised omadused jätavad juuksed mõnusalt pehmeks ning kergesti käsitletavaks. Makadaamiaõli näol on tegemist kõige hüpoallergilisema kosmeetilise õliga. Lisaks kergele struktuurile ja kasulikele rasvhapetele, mida makadaamiaõli sisaldab, on see ka ülimalt sarnane rasvainetele, mida meie peanahk loomulikul moel eritab. Tänu sellele sarnasusele suudabki makadaamiaõli hooldada juukseid seestpoolt, taastades nende tervise ja loomuliku sära. Samuti pakuvad õlis sisalduvad looduslikud koostisosad ka täielikku UV kaitset väliste keskkonnamõjude eest ning UV kaitse pikendab juuksevärvi püsivust.

Minu kogemus:
Kuna mul on kuivad juuksed, siis minu juukseid niisutas see palsam peaaegu täielikult..Samas mulle tundus, et veidikene jäi ikkagi puudu. Aga koos õliga (millest rääkisin siin ja mis on vaieldamatult mu lemmiktoode läbi aegade), olid juuksed küll siidpehmed :)
Seega minu jaoks on tegu täiesti keskpärase palsamiga :) Uuesti ma tõenäoliselt seda enam ei ostaks. Samas kuna tegu on sulfaadi - ja parabeenivaba tootega, siis kes ka teab...:)

Need, kellel on sellised vähem kuivemad juuksed kui mul ning, kelle juuksekarv liiga õhuke ei ole, neile peaks antud toode väga hästi sobima! Õhukeste juustega inimestele võib see toode liiga karmiks jääda. Ja juuksed võivad tunduda rasvased. Kindlasti ei tasu kohe täissuuruses toodet osta ja pigem proovida eelnevalt väiksem kogus endale muretseda.

Ühesõnaga ma annaksin antud tootele 7 punkti 10-st.:)

300 ml toodet maksab Mylookis 24,27 euri
60 ml toodet maksab 6,09 euri

Varsti, varsti (võib-olla juba homme :)) on loota kiiret giveaway'd ühe Macadamia tootega. :) Olge valmis!

No comments:

Post a Comment