December 13, 2012

Novembrikuu Adorebox.


Eile jõudis minuni järjekordne Adorebox. Sel korral oli hästi ilus lips karbi peal, aga kahjuks sel hetkel ma ei jõudnud pilti teha. :) (Vabandan siinjuures piltide mitte nii hea kvaliteedi pärast, sest mul on hetkel valgustusega probleeme ja kõik pildid on sundkorras tehtud välguga :))

Avamisjärgselt nägi karp välja selline :)  Ja sisaldas järgnevaid tooteid:
Keune Careline Vital šampoon ja palsam. Kahjuks šampooni kirjelduse koha peal on mul mingi puhastusõli jutt...ja mul on tunne, et see tekst ei käi selle šampooni kohta...Nii et ma ei teagi, mida see šampoon siis tegema peaks..:) Aga palsami juures: Parandab ja kaitseb kuivi ja kahjustatud juukseid. Väljaloputatav palsam, mis sisaldab vajalikke proteiine ja niisutajaid ja provitamiin B5 taastab kuivade, poorsete ja kahjustatud juuste niiskustasakaalu. See lisab uut energiat tuhmidele ja elututele juustele ilma neid raskeks tegemata.
Hetkel ei oska seisukohta võtta, sest nendes toodetest ma midagi varem kuulnud ei ole, aga proovin neid igatahes kindlasti! 50 ml šampooni peaks maksma 4,50 euri ja 50 ml palsamit 5,8 euri.

Keune Design Society Forte juukselakk. juukselakk, mis on kiiresti kuivav, keskmise tugevusega viimistluslakk. Kinnitab juuksed koheselt ja kuivab mõne hetkega. Toode on kergesti väljakammitav. Laki hind peaks olema 5,8 euri.

Revlon Colorstay 12 Hour Quad lauvärv. Kergesti pealekantav lauvärv. Väidetavalt kestab 12 tundi laugudel. Ja see puuderlauvärv on silmaarstide poolt testitud, mitte-ärritav ja ohutu nii läätsekandjatele kui tundlikele silmadele. Nagu pildilt näha, siis neid ma juba proovisin ka ja tõesti on tegu väga mõnusa tekstuuriga..Toonid pole päris minu jaoks, esimesed kaks on täitsa okei, aga kolmas ei ole kuidagi minulik :) Lauvärvipaleti hind on 3,5 euri.



Calvin Kleini niisutav huulepulk. Minu tooni nimeks on Eros. Proovisin ka seda ja kahjuks antud huulepulk jääb minu jaoks liiga tume ja näen sellega välja nagu neid, kes endale esmakordselt meiki teeb..:))  Hind on väidetavalt 15 euri.
L'Occitaine'i dušiõli. (Boonustoode). See on juba kolmas kord, kui ma selle õli saan (2x Adoreboxist, ühe korra Glamboxist), ütlen ausalt et kasutada ma seda veel jõudnud ei ole. Aga tundub, et tuleb kasutada, sest muidu neid pudeleid koguneb liiga palju..:) Nii palju kui ma teiste arvamust lugenud olen, siis teistele on meeldinud.


Tom Tailor New Experience lõhnatester. (Boonustoode) Kahjuks see oli vahel välja ajanud ja terve pakk oli seest lõhnaga koos, õnneks oli aga piisavalt ka pisikesse pudelisse alles jäänud. Lõhn iseenesest mulle väga meeldib ja on vägagi minulik!
Annemarie Börlindi tundlikule nahale mõeldud öö- ja päevakreem, puhastuspiim ja toonik. (Boonustooted). :)

Olen Adoreboxiga peaaegu rahul.:) Kahju on ainult, et huulepulk minu jaoks veidi valet tooni on ja ka kõik lauvärvi toonid ei kuulu mu lemmikute hulka...:)

No comments:

Post a Comment