December 29, 2012

Pediküür.

Tere päikeselist päeva!:) Väljas on nii uskumatult ilus, kohe kui ma selle postituse lõpetan, panen jalga suusad ja teen väikese ringi.
Üleeile õhtul tundsin, et mu kand on kuidagi imelikult valus, lähemal uurimisel selgus, et mingi vastik lõhe on kanda tekkinud. Ja siis ma hakkasin mõtlema, et ma pole ikka tükk aega korralikku pediküüri teinud. Talvel on jalad kuidagi peidus ja sellele ei mõtle nii palju kui suvel. Sain aru, et on viimane aeg oma jalad tõsiselt käsile võtta! :) Minu pediküüri protseduur on tavaliselt järgmine:

1. Võtan varbaküüntelt maha vana küünelaki.
2. Võtan suure kausi ja panen sinna sisse kuuma vett (nii et jalgu veel sees ka kannatab ikka hoida:)) ja lisan dušigeeli, vannivahtu või dušiõli. 
3. Hoian jalgu alguses 10 minutit sees, siis koorin jalad ära (tavalise kehakoorijaga) ja kuivatan jalad ära ning kasutan kannariivi seal kus vaja :) 
4. Seejärel panen uuesti jalad vanni, lisan veel kuuma vett ja hoian neid seal veel 10-15 minutit. Seejärel käin uuesti kannariiviga jalad üle. 
5. Kuivatan jalad, lõikan ära varbaküüned ning seejärel panen jalgadele ohtralt kreemi ja jalga sokid. Need jätangi ööseks jalga, et kreem ilusti imenduks.
6. Hommikul ärgates vaatavad vastu pehmed ja niisutatud jalad :)) Siis on aeg viimane lihv anda ja varbaküüned ära lakkida.:)

Eile kasutasin ema megamõnusat Avoni jalasufleed. Olen seda vaid korra kasutanud, aga see võitis mu südame. See lõhnab nii hästi ja sellel on selline kreemjas väljanägemine, et tundub uskumatu, et tegu on jalakreemi, mitte hõrgu magustoiduga.:) Täna hommikuks olid mu jalad igatahes väga pehmed ja mõnusad.

Ärge unustage oma jalgu talvisel ajal hooldamast!:)


2 comments: