March 11, 2013

Veebruarikuu Adorebox.

Kuigi paljud said juba eelmise nädala lõpus oma karbikese kätte, jõudis minu karp minuni alles täna. :)
Adorebox on siis selline karbike, mille saab endale igakuiselt tellida (maksab 11,99 euri). Ja vastavalt iluprofiilile saadetakse sulle asju. Iluprofiili saab paika panna nende koduleheküljel registreerides. Samas viimasel ajal tundub mulle, et nii väga enam iluprofiili ei arvestata, vaid pigem on valitud n-ö universaalsed tooted.
Sel korral oli karbike kaunistatud ilusa punase lipsukesega.
Ja karbi sisu oli järgnev:
Tellimisel sai valida, millist Macadamia toodet soovid. Valikus oli juustesse jäetav palsam ja õli. Otsustasin õli kasuks, sest seda kasutan niigi ja see sobib mulle.:) Veidi võib-olla kahetsen, et seda palsamit ei proovinud, aga see tundub selline veidi liiga kerge toode. Mul näiteks on see spreivariandis õli ka olemas ja see ei ole üldse nii tõhus kui see vana hea õli.:) Väidetav hind 4,8 euri kuigi minu meelest nii odavalt seda kuskilt ei saa.
Järgmisena vaatas vastu üks ilus roosa potsik. Tegu siis Honor's Peony kehakoorijaga. Eelmisel kuul oli sama firma kätekreem karbis. Kehakoorijal siis on pojengilõhn ja see peaks puhastama ja niisutama nahka nii, et see jääks pehme, sile ja õrnal lõhnastatud.:) Piilusin sisse ka ja mul on kahjuks tunne, et sellel on liiga väikesed tükid sees ja kehakoorijana ta oma tööd tõenäoliselt väga hästi ei tee. Aga no vaatame.:) Hind 3 euri.
Karbis oli ka kaks ühesuurust Di Palomo tuubi. Üks neist on dušigeel ja teine kehakreem. Dušigeeli kohta on kirjutatud, et tegu on rikka ja luksusliku kehapesuvahendiga, mis sisaldab vaid parimaid koostisosi. Sealhulgas niisutavat provitamiini B5, et hoida nahk sileda ja elastsena. Kehakreemi kohta on öeldud, et tegu on rikkalikku hellitava käte- ja kehakreemiga, milles on niisutav oliiviõli ja looduslikud ekstraktid, mis on tuntud nahka rahustatavate omaduste poolest. Kartsin, et tegu on vänge roosilõhnaga, aga tegelikult on nende aroom hea. Ma olen terve õhtu oma käsi nuusutanud, sest need lõhnavad tänu sellele kreemile t-a-e-v-a-l-i-k-u-l-t!:) Kuigi võib-olla siiski veidi vängelt...:D Mõlema tuubi hind on 3,5 euri.
 Karbikeses oli peidus ka Kohl Crayon silmalainer. Näeb välja nagu rasvakriit. Proovisin ka käe peal, tundus pigmendi poolest päris hea. Samas mulle tundub, et see ots on liiga paks, et mingeid mõistlike maalinguid oma silmadele teha.:) Aga kui ilusasti hajutada, siis tõepoolest on suitsusilm tehtav. Hind 1,5 euri.
Boonustooteid oli sel korral kaks. Mininuustik ja tume Geiša šokolaad.:)
Ma nüüd ei oskagi öelda, kas olen karbikesega rahul või ei.:) Vist pigem ikka olen, aga mingeid väga ülevoolavaid tundeid ka ei ole. Lemmikud on õli ja see roosilõhnaline kreem.:)
Kuidas Teie rahule jäite?

No comments:

Post a Comment