March 16, 2013

Viimased ostud 16.03.2013

Alles hiljuti mõtlesin, et ei osta endale uusi asju enne kui vanad otsa saavad. Aga vanad asjad hakkavadki kohe-kohe otsa saama. :) Ja see on ju ometigi põhjus uute ostmiseks. No ja siis on mõned ostud sellised ka, et MaPeanNeedEndaleSaamaMuiduSuren. Eks me kõik teame seda tunnet.:D No ja siis mõned ostud on sellised impulsiivsed..oeh. Shopahooliku elu on raske! :D

1. Ebay'st tellisin endale patsikummi. Maksis veidi üle 1 eurtsi. Mugav on kasutada ja plaanin osta ka teist värvi :)
2. Joiki silmaümbruskreem mangovõi ja argaaniaõliga. See on kindlasti väga popiks kaubaks muutunud  pärast Geneficu tehtud ülevaadet (siin) :) Ja ega mina ka ei saanud siis ostmata jätta ju :)
Olen seda umbes nädala kasutanud ja mulle meeldib. Kodukal maksab kreem 4,9 euri.
3. L'oreali silmameigieemaldi. Kaalusin tükk aega selle ja siis väga palju kiidetud Garnieri eemaldi vahel (AnnaElisabethi ja Miss Liina lemmik, siit võite Miss Liina ülevaadet ka lugeda). Ja otsustasin ikkagi L'Oreali kasuks, just suuruse pärast. Tahtsin pisemat meigieemaldajat. Seda probleemi mina enda puhul oluliselt täheldanud ei ole, et silmaalused õliseks jääksid vms. Hinda ma täpselt ei mäleta. Midagi 5-6 euro vahel.
4. Del Sol päikese käes värvi muutev küünelakk! Proovisin ära ka ja ausalt öeldes ma lootsin, et päikese käes olev värv on veidi tumedam. Toas on lakk siis ühte värvi, väljas teist. Olen netist uurinud ka selle kohta ja mõndade värvide puhul on erinevus paremini nähtav. Kahjuks Kaubamajas oli üsna halb valik, loodan et see täieneb. :) Mina siis otsustasin punase laki kasuks, mis päikese käes peaks muutuma lillaks. Maksis see miski 7 euri.


5. Irena Erise öökreem. Sellest sarjast kuulsin ma õe käest. Nimelt tema mitmed sõbrannad kasutavad seda sarja ja pidavat ülirahul olema. Mõtlesin, et proovin ka siis ära kuna uut öökreemi on mul kohe-kohe vaja. Kaubamajas toimuvate ilupäevade raames oli see odavam. Hinda ma kahjuks jälle täpselt ei mäleta. 20+ euri umbes. Vaatame kas tegu on siis imetootega :)
6. Järgmiseks ostuks oli L'Oreali Caresse sarjast pärit huulepulk. Valisin tooni 07- Cheeky Magneta. Nende huulepulkade headuse kohta olen juba mitu nädalat kõikjalt lugenud. Ja kuna mu lemmikhuulepulk sai otsa, siis oli ruttu uut vaja. Esmamuljed antud huulepulgast on väga head ja ilmselt ostan mõne värvi veel sellest sarjast. Aga jube raske on tegelikult huulepulka osta, sest proovida ju ei taha neid ja õiget aimu päris alati ikkagi ei saa kui värvile lihtsalt peale vaadata ja jutt käele tõmmata... Ainuke asi mis mind selle huulepulga juures häirib on see, et see on lame.:) Mulle meeldivad need n-ö nurgaga huulepulgad, nendega on parem äärtest värvida.


7. Macadamia palsam. Tellisin selle Levelzone'st. Olen seda palsamit varem kasutanud ja mulle meeldib see. 


Sellised on siis minu ostud :) Täna on vist plaan Lumene toodete jahile minna, sest Ilupäevade raames on kampaania, et ostes Lumene tooteid 25 eurtsi eest, saab BB kreemi tasuta. Ma arvan, et see on väga hea diil. Ja uut BB kreemi on mul vaja. ;)

2 comments:

  1. See L´Oreali meigieemaldaja on üks mu lemmikmeigieemaldajaid, millega ma seni pole kunagi hätta jäänud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on ka see kunagi varem olnud ja ma ei mäleta, et see mingeid probleeme valmistanud oleks:)

      Delete