July 08, 2013

5 fakti minust.

5 täiesti random fakti minust on siin:
1. Mul on kapiuksefoobia. See tähendab seda, et ma muutun väga rahutuks kui kapiuksed pikemat aega lahti on. Mul hakkab sees midagi närima ja tekib vastupandamatu vajadus need uksed kinni panna. Ma ei saa magama jääda kui mõni kapiuks lahti on. Crazy eksole? Samas näiteks toaustega vms mul sellist jama ei ole. Aga just kapiustega...prrr praegugi tekib imelik tunne sees, kui ma lahtistele kapiustele mõtlen. Mu elukaaslane ei suuda siiamaani uskuda, et kellelgi üldse selline napakas foobia saab olla..:D
 
2. Ma olen vähemalt viimased 15 aastat igal suvel läbi lugenud raamatu Bullerby Lapsed. Igal suvel lihtsalt käsi haarab selle raamatu järele, sest see toob mulle lapsepõlvemälestused :)
 
3. Ma magan sõrmustega. Minu vasaku käe sõrmes on viimased 9 aastat juba üks sõrmus olnud. Vahel ma korraks võtan selle ära, ainult hetkeks. Aga kohe panen sõrme tagasi ka. Paremas käes on mul ülikooli sõrmus ja ka seda pole ma juba aastaid ära võtnud.. Lihtsalt tunnen, et need sõrmused on osa minust.
 
4. Ma õpin TÜ's doktorantuuris keemiat. Esmakursuslastele annan seminare ka. :)
 
5. Ma kardan konnasid- väga, väga! Kui aiamaal mõni konn mulle vastu tuleb, siis on fakt see, et ma kukun kisama ja jooksen ära.:D Ükskord üks sõber tegi mulle nalja..ütles, et pane käsi alla, mul on sulle midagi ja seal oli konn! Oh sa jutt, pidin ära minestama! :)

Loodan, et saite midagi uut minu kohta teada :)


No comments:

Post a Comment