July 05, 2013

Barry M küünelakk.

Kui ma veebruaris Grete blogis Barry M tekstuursetest küünelakkidest pilti nägin, siis teadsin, et toon Ridley Road on just see, mida mul vaja on. Sest sellist sinist värvi olin ma juba mitu kuud poelettidelt taga ajanud.
Märtsis leidsin ebay'st müüja, kes neid küünelakke müüs ja loomulikult tellisin ma endale selle igatsetud laki :)
Pilt, mis mul isu peale ajas on siit pärit ja näeb välja selline:
Lakk on väga hea katvusega ja see tekstuurne efekt on nii äge minu meelest. Tekib isu kogu aeg oma küüsi katsuda..:D
Püsib ka üsna kenasti peal, samas on teda lihtne maha võtta (mitte nagu glitterlakke). 
Mulle igatahes väga, väga see lakk meelib.
Kahjuks see e-bay müüja, kellelt mina ostsin, enam Eestisse ei postita :(

4 comments:

  1. Näeb väga lahe välja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näeb tõesti ja katsuda on ka põnev :D

      Delete
  2. Barry Mi totoeid saab nende ametlikult lehelt ka Eestisse tellida ;)

    Kuidas see lakk on, kuskile kinni ei jää sellega? Peale vaadates tundub nagu liivapaber.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehee, tore kuulda :)
      Õnneks ei jää, see pigem selline krobeline, aga mitte liialt :)

      Delete