August 09, 2013

Augusti adorebox.

Eelmisel kuul ma Adoreboxi ei tellinud, ka selle karbi juures mõtlesin tükk aega, kas tellida või mitte. Siiski juulikuu viimasel päeval otsustasin endale selle soetada.
Tänajõudis karp minuni.
Karp oli nii armsalt roosa ja ahvatlev. Olin üllatunud, et jälle on L'Occitaine'i eri, sest karbile peale vaadates võis seda eeldada. Sisse vaadates pidin aga pettuma.
 
Esiteks ma ei leidnud oma karbist tooteid tutvustavat lehte. See on üsna häiriv, sest paljudel toodetel on leedukeelsed sildid ja leedu keelt ma veel ei oska..:P
Esimeseks tooteks olid Isana vaharibad näole. Õpetus on saksakeelne... Ma ei ole eriline vaharibade fänn ja seega kasutust need ei leia.
Teise tootena oli karbis Batiste kuivšampoon. Selle toote üle on mul väga hea meel, sest kannan käekotis alati minisuuruses toodet kaasas ja praegune hakkabki tühjaks saama. Batiste kuivšampoonides ma veel pettuma ei ole pidanud.
Di palomo käte- ja kehakreem. Ühel kuul oli sama firma täissuuruses toode juba karbis. Iseenesest väike ja mugav käekotti pista. Lõhn on ka täitsa hea. Aga oleks oodanud selle asemel midagi uut.
 
Layla Cosmetics'i alus- ja pealislakk. Formaldehüüdi- ja tolueeenivaba. Kuna mul on olemas kindel aluslakk, mida kasutan, siis seda eesmärki ta kandma ei hakka. Küll aga leiab see tõenäoliselt kasutust pealislakina. Tean, et Layla'l on üliilusad holograafilised lakid, mõne sellise üle, oleksin küll väga õnnelik olnud :)
 
L'Occitaine'i näoseerum. Peaks koheselt nahka siluma ja niisutama. Saan aru, et see on ka hea, kui nahk on mingil põhjusel kahjustatud (liigne külm vms). Peaks nahka hoidma niisutatuna lausa 24h. Seerumit on 5 ml. Võib-olla mõned korrad saab kasutada :)
 
 Seep....mis lõhnab täpselt nii kuidas kõige õudsem seep lõhnata võib :) Kuigi välimuselt on seep nii armsalt roosa, on selle lõhn küll minu jaoks üsna vastik. 
Mõned L'Occitaine'i testrid.
Selle kuu karp minus kahjuks erilist positiivset emotsiooni ei tekitanud. 
Kas te tellite uueks kuuks Adoreboxi?

2 comments:

  1. Kahju, et pettuma pidid. :(
    Ise pole Adorebox'i tellinud ning vaadates seda, kuidas järjest enam Eesti blogijaid kirjutavad, et nad selles karbis pigem pettusid, ei kutsu mind ka väga ostama.
    Endale meeldis väga Glambox, kahju, et see tegevuse lõpetas.

    ReplyDelete
  2. Tõesti väga kehva sisuga box.

    ReplyDelete